طایب : آمریکا و فرانسه یکی اند
<-CategoryName-> // 13:27 - شنبه 25 آبان 1392

طایب : آمریکا و فرانسه یکی اند

به زودی معلوم می شود آمریکایی ها دروغ می گویند
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه فرانسه و آمریکا هیچ فرقی با هم ندارند افزود: این مذاکرات راست بودن ادعای طرف مقابل که می‌گوید ما اهل مذاکره هستیم و ایران اهل مذاکره نیست را به راستی سنجی گذاشته است و آرام آرام دارد به جامعه بین الملل ثابت می‌شود که آنها دروغ می‌گویند و اهل جنگ هستند.

حجت السلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مذاکرات هسته‌ای ژنو گفت: همانطور که آقا فرمودند اینها یک ماموریتی دارند و ماموریت سختی هم است لذا ما می‌توانیم فقط تحلیل خودمان را از این ماموریت ارائه کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من این مذاکرات راست بودن ادعای طرف مقابل را که می‌گوید ما اهل مذاکره هستیم و ایران اهل مذاکره  نیست، به راستی سنجی گذاشته است و آرام آرام دارد به جامعه بین الملل ثابت می‌شود که آنها دروغ می‌گویند و اهل جنگ هستند.

حجت السلام طائب در ادامه در مورد نقش فرانسه در مذاکرات اخیر نیز گفت: فرانسه و آمریکا ندارد،"الشرک ملت واحده" شرک یک ملت است منتها تقسیم کار کرده اند و گفته اند تو اینجوری بگو و من اینطوری و قهرا هم شکست می‌خورند چرا چون اینطرف با وجود مقام معظم رهبری مومنین اتحاد دارند.

رئیس فرارگاه عمار در مورد تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز گفت: ما نمی‌توانیم هیچ قضاوتی داشته باشیم ولی به بیان مقام  معظم رهبری اعتماد داریم که فرمودند اینها از بچه‌های خودمان هستند و همچنین فرمودند رصد کنید ما هم در حال رصد هستیم؛ لذا باید نه از رهبری جلو بزنیم نه عقب بمانیم.

وی در پایان گفت: اصل مذاکره دست آمریکا را مبنی بر اینکه ایران نمی‌آید و آنها می‌آیند را کم کم رو می‌کند و معلوم می‌شود که آنها دروغ می‌گویند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: طائب , قرارگاه عمار , خبر گزاری مهر , فرانسه , ایران , آمریکا , ژنو , جامعه بین الملل , اهل جنگ , مذاکرات اخیر , تیم مذاکره کننده هسته ای ایران , مقام معظم رهبری , دست آمریکا , ایران , دروغ,

آخرین مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )